Villa Tomasina (Μέρος 2ο)

Συνεχίζουμε Φίλες και Φίλοι, την "ανοικοδόμηση" της Βίλλας μας. Στο Πρώτο μέρος είδαμε την κατασκευή της ΒΑΣΗΣ, τον σκελετό του ΙΣΟΓΕΙΟΥ και τον ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟ του ισογείου καθώς και την προσθήκη σε ΜΠΑΛΚΟΝΟΠΟΡΤΕΣ και ΠΑΡΑΘΥΡΑ.

Η "Villa Tomasina" είναι πλέον έτοιμη να περάσει στο 2ο Μέρος της κατασκευής της.

Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ του ΙΣΟΓΕΙΟΥ και ο ΠΡΩΤΟΣ ΟΡΟΦΟΣ

Πάμε λοιπόν να δούμε την ολοκλήρωση της κατασκευής του Ισογείου καθώς και την κατασκευή του Πρώτου Ορόφου.

Εικόνα 1

Εδώ από πάνω λοιπόν στην Εικόνα 1 "ρίξαμε" Ταράτσα χαχαχαχαχαχα και ξεκινήσαμε τις κολώνες του πρώτου ορόφου. Την ίδια στιγμή ολοκληρώνεται η εργασία και το βάψιμο στις Μπαλκονόπορτε και στα παράθυρα.
 
Εικόνα 2


Εικόνα 3

Εδώ στην εικόνα 3 βλέπουμε ξανά πιο ανάγλυφα τις κολώνες για τον Πρώτο όροφο.

 
Εικόνα 4

Στην Εικόνα 4 βλέπουμε ότι έχει ξεκινήσει το βάψιμο στις κάτω μπαλκονόπορτες.
 
Εικόνα 5

Στην Εικόνα 5 και 6 μπορούμε να δούμε τους Μεντεσέδες για τις μπαλκονόπορτες και το ίδιο ισχύει και για τα παράθυρα. Η Τοποθέτησή τους μου δημιούργησε πολύ μεγάλα προβλήματα και δυσκολίες καθώς πρέπει να δουλέψεις σε ελάχιστο χώρο και σε μικρή κλίμακα.

 
Εικόνα 6

Εικόνα 7


Εικόνα 8

Στις Εικόνες 7 & 8 βλέπουμε πλέον ότι ο σχεδιασμός στις μπαλκονόπορτες και στα παράθυρα έχει ολοκληρωθεί τόσο στο Ισόγειο όσο και στον πρώτον όροφο.


Εικόνα 9

Η Εικόνα 9 δείχνει αυτό που πρόλαβα στους εσωτερικούς μεντεσέδες που δεν το είχα προβλέψει στο Ισόγειο. Οι βίδες τρύπησαν τους "τοίχους" λόγω μεγαλύτερου μήκους και έτσι εδώ εσωτερικά ενισχύθηκαν με δύο μικρά πηχάκια-αυτά του μωβ χρώματος-για να κρατήσουν τις βίδες κανονικά, πράγμα που τελικά έγινε.

 
Εικόνα 10



Εικόνα 11

Εικόνες 10 & 11 έχουμε πλέον την τελική μορφή σε Ισόγειο και Πρώτο όροφο με τελειωμένα τα παράθυρα και τις μπαλκονόπορτες.

Είμαστε έτοιμοι πλέον να περάσουμε στο 3ο Μέρος, που δεν είναι άλλο από την κατασκευή της ΣΤΕΓΗΣ.



Σχόλια

  1. Μπορεί να σε βασάνισε η βίλα, αλλά το αποτέλεσμα σίγουρα θα σε ανταμείψει! Περιμένω να το δω ολοκληρωμένο! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου ευχαριστώ κορίτσι μου. Έχω δουλειά μπροστά μου ακόμα και προκύπτουν και αλλαγές. Βέβαια έχω και κάποια πράγματα που τα ήθελα αλλιώς αλλά θα δω το τελικό αποτέλεσμα. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου και καλό Σ/Κ να έχεις.

      Διαγραφή
  2. Η βίλα Τομασίνα δείχνει να γίνεται σούπερ και θα χρειαστεί να βάλεις και κανένα καναπέ, κανένα τραπεζάκι, καμιά καρεκλίτσα μέσα για να καθόμαστε να πίνουμε το καφεδάκι μας, Γιάννη.
    Νομίζω πως εκεί θα κάνουμε διακοπές το καλοκαίρι :)
    Δεν μπορώ να σε συμβουλέψω σε τεχνικά θέματα εγώ, διότι δεν έχω τέτοιες γνώσεις, αλλά αισθητικά μου αρέσει πάρα πολύ...
    Συνέχισε τη να δούμε και το τελικό αποτέλεσμα..
    Είμαι σίγουρη οτι θα είναι υπέροχη η βιλίτσα σου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιορίνα καλησπέρα....! εννοείται ότι θα γίνει ....σημείο hot spot συνάντησης η Βίλλα με το καλό. Για καφεδάκι και κουτσομπολιό. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, να είσαι καλά και πάμε στην επόμενη φάση.

      Διαγραφή
  3. Εξελίσσεται σε μια πραγματικά ομορφη βίλα και αφορολόγητη, ναι; Και μη ξεχάσεις βεράντες, μπαλκόνια κλπ και φώτα και λουλούδια. Πω πω ακούραστος είσαι και περιμένω εναγωνίως την ολοκλήρωση. Αλήθεια, πού δουλεύεις τη βίλα; Μέσα στο σπίτι;;;;;; Ιδέες ψάχνω για το πού να κάνω και εγώ το ''εργαστήριο'''στο σπίτι μου που κάνει κρύο για να βγω στο μπαλκόνι χαχααα
    Καλημέρα Γιάννη μου καλή εβδομάδα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου καλησπέρα......! και μάλιστα ...λευκή.
      Προς το παρόν δουλεύω στην .....στέγη της Βίλλας όπου γίνονται ...προσθήκες, φυσικά θα τις δεις. Μπαλκόνια και βεράντες, θα γίνουν στο τέλος, όπως και διαμόρφωση της αυλής. Άννα μου είναι πολύ δύσκολο μέρος αυτό με τα μπαλκόνια και έχω τις ανησυχίες μου.
      Τη δουλειά την κάνω μέσα στο σπίτι φυσικά, στο γραφείο μου κοντά. Θέλει βέβαια κάμποσα εργαλεία που τα έχω νοικουρεμένα εδώ ολόγυρα και μια μικρή μέγκενη στερεωμένη στο γραφείο εδώ για τις δουλειές.
      Τα εργαλεία που χρησιμοποιώ είναι:
      1) Λίμα 2) Κόφτης 3) Σκαρπέλα 4) Κοπίδι 5) Τρία διαφορετικά πριόνια μικροξυλουργικής 6) Σφιχτήρες διαφόρων τύπων 7) Πινέλλα ζωγραφικής 8) Μαρκαδόροι 8) Γεωμετρικά όργανα μέτρησης: υποδεκάμετρα, διαβήτης, γωνίες 9) Παχύμετρο 10) "ΤΑΥ" σχεδιαστηρίου 11) Μανταλάκια
      Πρώτες ύλες εκτός των ειδών ξύλου, ακρυλικά χρώματα και κόλλα λευκή ξύλου.
      Σου έδωσα μια εικόνα. Ότι χρειάζεσαι στη διάθεσή σου.
      Φιλιάααα και μακάρι να το ξεκινήσεις.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου